mardi 9 mars 2010

Caci eram datoare cu continuarea


Scrisoarea era adresata acestei doamne atit de serioase
pre numele ei Iuliana (Elena) Spulber Slavescu nascuta Wentzel ... strabunica mea.

Atit George Stefanescu, cit si "andrisanta" au intrat de mult in eternitate. Dar nu impreuna caci Iuliana nu l'a ales pe dl. Stefanescu, ci pe un oarecare domn Popescu (oare de unde stiu eu numele asta?!), Alexandru, pre numele sau.
Acum isi dorm eternitatea impreuna la Cimitirul Sf. Vineri alaturi de fiicele lor, Antoneta si Ecaterina, si sotii lor Constantin si Nicolae, de fiul lor Alexandru, cit si de nepotii lor, Alexandru si Mihai-Vasile.
Cu voia dvs, preacinstite cititor, tatal meu...

Mai sunt linga ei si alti Popesti, tot din familie, de care de unii imi aduc aminte vag, iar pe altii nu ii stiu.

Deasupra lor, nelegata de pamint,
caci asa i-a fost voia zboara EA, Angela- Felicia, adica MAMA, fiica Sevastitei si a lui Ion Bereznitki. Un copil fericit si nefericit pina in ziua in care i-au crescut aripi si a plecat fara sa-mi spuna un cuvint: 11 martie 2004....

1 commentaire:

  1. frumos arbore genealogic , si frumoasa prezentare, esti un mostenitor vrednic. Alina

    RépondreSupprimer