mercredi 10 mars 2010


Daca strabunica mea ar fi raspuns "Da!" eu in forma pe care o cunoasteti sau nu astazi, nu as mai fi fost aici ca sa povestesc. Sa povestesc despre ei, cei ce nu mai sunt dar sunt...
Sau as fi fost sub o alta forma sau n'as fi fost deloc Nu am de unde sa stiu caci nu eu scriu istoria si nici destinele oamenilor.
Stiu insa ca intr-un fel sau altul sunt si "copilul" acestor oameni gravi si seriosi ce ma privesc din albumul de familie. Voi incerca in timpul ce va veni sa sa repovestesc povestile familiei mele plecind de la documentele si scrisorile gasite, dar si de la pozele de familie
Voi incerca sa imi regasesc istoria, sa imi regasesc familia pe care acum o stiu doar din pomelnicele de la biserica . Poate asa imi voi gasi in sfirsit linistea, poate asa ma voi gasi sau ma voi regasi, poate asa voi umple golul ramas dupa ce ei toti au plecat...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire